SÖN. 21 AUG 2016. 18:40.

2016/08/21 § Lämna en kommentar

– Det vänder nu. Känner du?

 

Det bara hände. Utan att jag alls hann fundera över det. En dag så var du bara där. Fastvuxen i mitt hjärta.

Det är som att allt vackert och tryggt som hållits borta från mig hela mitt liv nu bara exploderar som fyrverkerier omkring mig. Uppslukad av kärlek och tacksamhet. Min tid är här. Jag kan inte ens skriva längre. Jag är för lycklig.

Allt är så mycket lättare med dig.

 

Det vänder nu. Äntligen.

 

 

 

 

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande SÖN. 21 AUG 2016. 18:40.C.Wieske.

Meta

