LÖR. 9 JAN 2016. 00:08.

2016/01/09 § Lämna en kommentar

”Det finns någonting bättre. Jag väljer det. Om det är någonting  jag lärt mig så är det att välja det.”

Tvivel sliter i mig.

Ser bara sanning i dina ögon. Ser glimtar av det jag önskat mig. Ändå är hela jag som ett åskmoln och mina tankar blixtar av misstro. Jag sätter eld på mig själv. Jag brinner, och till slut exploderar jag.

Utomhus fryser jag till is och tappar känseln. Jag går ut bara för att slippa. Röker mina cigaretter. Hör skränig popmusik från grannhuset. Jag känner ingenting. Det är själva meningen.

 

Har tvingat mig själv att våga leva.
Ingenting blir osagt. Inget farväl tas för givet.

 

Jag försöker välja någonting bättre. Jag försöker verkligen.
Men du vet vilken dy jag varit i.

 

tumblr_nyl15mFmEc1uckjo7o1_500

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande LÖR. 9 JAN 2016. 00:08.C.Wieske.

Meta

