TIS. 18 JUN 2013. 20:26.

2013/06/18 § Lämna en kommentar

Jag minns ingen tid. Bara alla första tårar. Alla balkonger. Alla löften. Som sövde mig. Som fick mig. Jag minns ingen tid innan er.

Gör vad som helst med mig. Jag litar på er som står kvar nu. Ni som stannat. Ni som såg. Ni som stannat igen.

Ni måste veta. All hjärtesorg. All död. All smärta. All misshandel alla historier all skit bakom pannan. Det tar sig. Det sjunker bort igen. Ni är mer. Det är mycket, men ni är alltid mer.

Tänk att –

En cigarett i natten

En hand i min

En som aldrig glömmer

En mening

En låt

Ett enda telefonsamtal –

Kan förändra allt

Kan rädda

Allt

Tack, Stockholm Stockholm Stockholm Stockholm

Du kanske aldrig vill ha mig men du gav mig allting

Ni gav mig

Livet

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande TIS. 18 JUN 2013. 20:26.C.Wieske.

Meta

