LÖR. 4 MAJ 2013. 14:09.

2013/05/04 § Lämna en kommentar

Skriver på en bok. Fast den blir bara ett ex. Till mig. Och till vänner som undrar. En bok om vissa stunder, vissa minnen. Det vackraste och det värsta. Ärligt och på riktigt. Det får mig att känna mig klar. Över. Den här tragiska historian kräver ett slut, och det sista kapitlet ska handla om hur jag avslutar den här boken. Det behöver jag. Det behöver vi alla. Avslut.

Hon-med-sorg ligger här bredvid. Invirad. Hon ser så liten ut när hon sover.

Andades. Innan allt och efteråt –

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande LÖR. 4 MAJ 2013. 14:09.C.Wieske.

Meta

