MÅN. 3 DEC 2012. 23:51.

2012/12/03 § Lämna en kommentar

Satt på ett iskallt bussäte och tänkte att vintern kom aldrig vintern kom aldrig vintern kom aldrig. Det var bara mossbeklädda skogar och rosa moln.

Men du var 22 minus,

och jag var under jorden.

 

Skriver, men ingenting fastnar. Ingenting är på riktigt. Bara lögner och lösa ord. Bara finhackade verkligheter.

Att en panter vaktar mitt hjärta. Det är enormt. Det är vackert. För jag vill bara simma ut tillsammans. Jag vill bara ha en kyss på pannan igen. Kanske inte från dig. Kanske från någon. En annan. Ja, kanske från en annan. Ta mig. Tillbaka sedan runt igen. Igenom. Tills illamåendet är mer som en fjäril i magen. Tillbaka. Sedan runt. Ja, runt. Igen. Lojalitet mardrömmar melankoli. Allting stannar där.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande MÅN. 3 DEC 2012. 23:51.C.Wieske.

Meta

