TOR. 17 NOV 2011. 00:46.

2011/11/17 § 1 kommentar

I eftermiddags såg jag den fjärde filmen i den bästa serien av filmer och böcker jag någonsin fått äran att uppleva. Den var lika konstnärlig och unik som de andra tre. Dock även obehaglig. Men väldigt vacker. Och återigen får jag känslan; jag orkar hålla ut lite längre, försöka lite till. För förutom vågen av inspiration som slår över mig efter varje gång jag ser dessa filmer landar också en tsunami av hopp och kraft och insikt. Allt känns lite lättare, ryggsäcken förlorar några kilo.

Jag och Bambi pratade bort några kilo till efter det. Styrka, hjärta, djup, ärlighet, lojalitet och mod måste vara de finaste egenskaperna jag vet. Fascinerande att alla mina vänner besitter minst en av dessa.

Observera att sjukdom har plågat mig i flera dagar. Ändå ligger jag här lätt(are) och nöjd. Tänk vad en film och ett rådjur med sammetsöron kan åstadkomma.


unknown

§ Ett svar till TOR. 17 NOV 2011. 00:46.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande TOR. 17 NOV 2011. 00:46.C.Wieske.

Meta

