FRE. 17 JUN 2011. 20:33.

2011/06/17 § Lämna en kommentar

Den stora frågan är: vad ska man göra nu?

Jag har aldrig varit här förut. På den här platsen i livet. Ständigt tänker jag på allt jag saknar, kommer sakna. Och ännu vet jag inte vad jag vill. Orkar inte ta tag i verkligheten, orkar inte se folk i ögonen, så låser in mig på rummet och tittar istället oavbrutet på film efter film. Mest mystisk fantasy. Såklart.

Mitt liv är suddigt nu, oklart. Människor med djur jag aldrig sett förut vandrar mina marker. Allt byts ut och bryts bort från mig. Det är i dessa tider man måste välja vad man ska kämpa för. Vilka man håller hårt tills naglarna skaver in i skinnet och vilka man tillåter fattas en. Det finns egentligen inga rätt och fel, det enda vi vet är att man aldrig ensam kan hålla kvar en människa. Man måste vara två om det. Tyvärr.

Min famn är öppen. Det har den varit ett tag. Men skynda er, jag kan inte stå såhär och vänta hur länge som helst.


weheartit

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande FRE. 17 JUN 2011. 20:33.C.Wieske.

Meta

