TOR. 3 JUN 2011. 00:42.

2011/06/03 § Lämna en kommentar

Ingenting fungerar som det ska. Jag måste acceptera det för att kunna fortsätta mitt liv. Inget kommer att bli som vanligt, då detta ”vanligt” inte finns inom mig längre. Det försvann med vinden och spolades ner i det djupaste av hav under veckorna som gick. Tiden river upp alla sår.

Den största lyckan för mig skulle vara att ha en människa nära som alltid sagt ”Ingen av dina ärr kan få mig att älska dig mindre. Jag kommer alltid att finnas bredvid dig, dag som natt”. Och varje minut menat det. Oavsett.

Det finns bara en lösning på mitt problem, jag måste sluta släppa in människor. För hellre det. Än det här.

Vi är alla bra människor, egentligen.
Vi förtjänar alla

att vara lyckliga.


weheartit

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande TOR. 3 JUN 2011. 00:42.C.Wieske.

Meta

