MÅN. 5 APR 2011. 01:43.

2011/04/05 § Lämna en kommentar

Fan. Bambi har vänt upp och ner på min skalle nu (på ett bra sätt). Jag måste lära mig att leva livet. Annars kommer jag ångra mig. Fast det har jag ju redan gjort.

Det finns en spärr i min hjärna. En spärr som jag valde att sätta dit en gång för många år sedan. Det var nödvändigt då, men inte längre. Och nu vet jag inte hur jag ska få bort den. Men bort ska den. Annars jävlar.

Måste lära mig att inte döma folk innan jag vet vilka de är. Måste ge människor en chans. Okända människor. Kända människor. Speciellt kända människor. De jag tycker om.

Så jag tar mig fan i kragen nu. Slänger mig ut från alla stup jag kan hitta. Typ.
Orkar inte vara rädd längre. Det funkar inte så.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande MÅN. 5 APR 2011. 01:43.C.Wieske.

Meta

