TOR. 24 FEB 2011. 13:20.

2011/02/24 § Lämna en kommentar

Mitt hår är nu rött. Väldigt rött, och oranget. Som elden. Som lavan jag har i kroppen. (Pansar-J gav mig lite). Man kan lära mycket av mitt hår. Det ändras drastiskt tillsammans med perioderna i mitt liv. Nu är en ny period. Jag är fri. Som elden.

Jag kan göra vad jag vill, gå vart jag vill, spotta på den som borde spottas på. Känner mig som ett rusande tåg. Vem kan stoppa mig? Kanske låter det som om jag har fått hybris, men det har jag inte. Jag är bra så jävla glad. Och fri. Precis som elden. Mitt final word till allt vatten här omkring: Komsi komsi.


weheartit

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande TOR. 24 FEB 2011. 13:20.C.Wieske.

Meta

