ANTECKNING: TIS. 8 FEB 2011. 16:24.

2011/02/15 § Lämna en kommentar

Spanien, Fuerteventura, Jandía

”Jag är en dålig människa. Just nu sitter jag på en balkong i Spanien med solen i ansiktet och en kopp Cofrusa fruktsallad på det runda bordet framför mig. Doften av exotiska blommor och solbränd sand dröjer kvar i luften. Doften av sömn och solbränd man dröjer kvar på mig. Som om att huden inte är min egen. Ytterst förvirrande. Men det är inte allt:

Jag orkar inte vänta hur länge som helst, för jag är ju som sagt en dålig människa. Kort stubin och litet tålamod. Att tygla känslorna har alltid varit svårt för mig. Det finns många rätt och många fel. Men man kan inte tvinga sig själv att spendera sitt liv väntandes…”


circusboygotlonely

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande ANTECKNING: TIS. 8 FEB 2011. 16:24.C.Wieske.

Meta

