MÅN. 14 FEB 2011. 10:25.

2011/02/14 § Lämna en kommentar

Säger som ohhboy:

”Att längta bort precis när man har kommit hem.
Att känna att man har vuxit ur: staden, skolan, människorna.”

Jag hatar att vara hemma igen. Hur mycket jag än ogillar att säga det, så hatar jag verkligen att vara hemma. Det finns liksom ingenting kvar för mig här, i den här staden, i det här landet. Jag tror jag måste ta mig bort härifrån. Permanent. Eller iallafall nästan.

En vecka går fort, ändå kan man lära sig mer än man tror på den korta tiden. Jag har liksom vuxit ur allting. Ingenting passar längre. Och jag känner mig totalbunden till något som inte existerar. Sorgligt, sånt där.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande MÅN. 14 FEB 2011. 10:25.C.Wieske.

Meta

