TIS. 1 FEB 2011. 01:56.

2011/02/01 § Lämna en kommentar

Går runt i någon annans mjukisbyxor och funderar för mig själv. Funderar över hur otroligt det är att min eskapism nu blivit till verklighet. Jag finns fortfarande i den här världen, men snart flyr jag till vackrare delar av den. Till Spanien, till Kanarieöarna, till Fuerteventura, till Jandía. Om ungefär exakt 2 dygn bär Es vän vinden iväg med oss och för oss över berg och hav tills vi är där vi behöver vara. För en gångs skull flyr jag utåt.

Tack, världen. Tack för detta.
Jag känner mig som en påfågel.


apollo/fashionpics

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande TIS. 1 FEB 2011. 01:56.C.Wieske.

Meta

