TIS. 25 JAN 2011. 01:36.

2011/01/25 § Lämna en kommentar

Andas in: Funderar mycket över stressen. Känner av den, hela tiden. Som en kniv i magen. Jag har aldrig varit en stress-människa. Klarar inte av det. Orkar inte tänka på allt samtidigt. Den jävla oron. Helst av allt vill jag bara flyga härifrån och vara mig själv ett tag, men det ser mörkt ut. Jag får förbli bitter och irriterad och orolig för framtiden. Det är bara så. Saknar A så det gör ont i kroppen också. Men det var väl knappast något nytt.

Måste nog stänga mina tunga ögonlock och falla i sömn snart. För imorgon ska jag upp tidigt och jobba, sen ska jag åka till skolan och efter det blir det att fara hem till pappa och förhoppningsvis äta god mat och lyssna på skum musik och höra vad han har att säga om mina stress-problem. Tur att inte allt är förlorat.


circusboygotlonely

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande TIS. 25 JAN 2011. 01:36.C.Wieske.

Meta

