DJURET, TAKET, BENKNÄCKAREN

2010/12/28 § Lämna en kommentar

och ni vars händer jag lånar ibland
ja, det låter sjukt

men jag tror ingen vet
vad som händer i huvudet

när jag nuddar er

och ni som går emot

jag tror ni alla vet
att för varje steg ni tar
så tar jag tre

och om ni rör dem
om ett enda litet finger petar på dem

så är jag ledsen

men då dör ni


circusboygotlonely

(Djuret, taket, benknäckaren på Poeter.se)

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande DJURET, TAKET, BENKNÄCKARENC.Wieske.

Meta

