BLÄNDAD

2010/10/18 § 2 kommentarer

rådjursögon i strålkastarljus

en ny era –
skymningen

lever för den

för det är då jag knyter nya vänskapsband
med gamla vänner

och finner ord bland hovarna
som jag letat efter
sekel i sträck

får mig att säga till andra halvan av mig själv:
nu klunkar du ner tankarna
du märker väl själv

det här leder ingenstans

nymåne inatt

men skyddad

så tur för mig att vargagnabb
inte biter på dig 

inte ens
på full styrka
i strålkastarljus


weheartit

(Bländad på Poeter.se)

§ 2 svar till BLÄNDAD

  • Tina skriver:

    Älskar dig och saknar dig!<3

  • Bells skriver:

    Först och främst vill jag bara säga tack. Tack så hemskt mycket för att du piggade upp mig en kväll som denna (tro mig, just ikväll behövde jag verkligen få läsa de där orden du skrev till mig)

    Och för det andra så måste jag bara lägga till att jag verkligen fastnade för din blogg. Du skriver ju helt fantastiskt själv, och bilden under texten fick mig nästan att tappa andan en smula.

    tack, du är ett geni.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande BLÄNDADC.Wieske.

Meta

