MÅN. 4 OKT 2010. 16:42.

2010/10/04 § Lämna en kommentar

På bussen nu. På väg någonstans med packade väskor. Sådär som i filmer, ni vet. Lyssnar på musik om hur jag stoppar tiden och jorden och dig. Mest hur jag stoppar dig. Tänk lite någon gång.

Har proppat ner så mycket jag kan i de 2 väskorna jag har med mig. Ändå är det enda som är värdefullt för mig en ring och en tuss vitt katthår. Tänker på er ska ni veta.

Snart är jag framme, och när jag kliver av den här bussen så går jag i pappas (bra) fotspår. Ingen trampar på mig. Har ett silverpaket i väskan som bevisar det. Nu går jag. Är så less på att jaga min egen svans. BS.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande MÅN. 4 OKT 2010. 16:42.C.Wieske.

Meta

