ATT SMÄLTA STEN

2010/07/24 § Lämna en kommentar

 jag tog av mig masken igår

det har gått 9 månader och 11 dagar
och igår tog jag av mig masken
för första gången

jag blottade mina tänder,
allihopa, flera gånger
försökte väl skrämma bort dig som vanligt

visade mitt pärlemor skinn
min lejonman
mina långa klor

mina (nu) kontrastsprängda ögon

allt det där
som du redan visat mig
för längesen

såklart tyckte du
och ditt vargaflin

inte att jag var feg som tog sådan tid på mig
utan att jag var vacker som släppte in dig
överhuvudtaget

inte visste jag
att varulvshjärtan
kunde smälta sten


unknown/weheartit

(Att smälta sten på Poeter.se)

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande ATT SMÄLTA STENC.Wieske.

Meta

